Otrzymanie patronatu honorowego Burmistrza Starego Sącza wiąże się z przesłaniem pisma do Burmistrza Starego Sącza z prośbą o patronat honorowy nad wydarzeniem wraz z opisem wydarzenia i informacją o organizatorze i przesłaniu na jeden z poniższych adresów:
Burmistrz Starego Sącza
Urząd Miejski w Starym Sączu
ul. Stefana Batorego 25
33-340 Stary Sącz
- pocztą elektroniczną: burmistrz@starysacz.um.gov.pl,
- faxem +48 18 446 02 70 wew. XXX,
- lub złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Starym Sączu (parter).
Prośbę o patronat należy przesłać przynajmniej 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia.
Złożenie prośby nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu patronatu.
O patronat honorowy Burmistrza Starego Sącza może ubiegać się każdy kto organizuje wydarzenie, które posiada szczególną rangę kulturalną, społeczną lub promocyjną
Co daje patronat honorowy Burmistrza Starego Sącza?
- podkreśla rangę wydarzenia,
- możliwość umieszczenia herbu Gminy Stary Sącz z podpisem “Burmistrz Starego Sącza” na wszystkich materiałach promujących wydarzenie.
Otrzymanie patronatu honorowego Burmistrza Starego Sącza zobowiązuje organizatora do:
- zamieszczenia informacji o patronacie honorowym oraz herbu Gminy Stary Sącz we wszystkich materiałach organizatora,
- dołączenia linku starysacz.um.gov.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora,
- przekazania do Urzędu Miejskiego w Starym Sączu kompletu materiałów/publikacji po zakończeniu wydarzenia.