Ułatwienia dostępu

Dostępność

Informacje o Urzędzie Miejskim w Starym Sączu w języku łatwym do czytania – ETR.

To jest główny budynek urzędu, który znajduje się przy ul. Stefana Batorego 25 w Starym Sączu.

Zdjęcie przedstawiające budynek urzędu.

Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul. Stefana Batorego 25.

Drugie wejście do urzędu jest od strony podwórka.

Wejście od strony podwórka jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z małym dzieckiem.

Zdjęcie wejścia do budynku urzędu od podwórka.

Jeśli przyjedziesz do nas autem, możesz zaparkować na miejscu parkingowym dla osób niepełnosprawnych od strony podwórka.

Miejsce to jest oznaczone kolorem niebieskim.

Zdjęcie miejsca parkingowego od strony podwórka.

Urzędem kieruje burmistrz. Burmistrzem jest Jacek Lelek.

Burmistrzowi w pracy pomagają zastępca burmistrza, skarbnik, sekretarz oraz pracownicy.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie możesz się zameldować, wyrobić dowód osobisty, zgłosić prowadzenie własnej firmy.

W urzędzie możesz otrzymać akt zgonu, akt urodzenia, wziąć ślub cywilny.

W urzędzie zapłacisz podatki i załatwisz sprawy dotyczące odbioru śmieci.

W urzędzie dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.

Urząd zajmuje się też drogami i chodnikami.

Ochrona środowiska, powietrza, zieleń i planowanie przestrzeni to też rzeczy za które odpowiada urząd.

W urzędzie znajduje się Kancelaria. Jest to pokój nr 11, na parterze.

Tutaj możesz zostawić pisma i inne dokumenty oraz uzyskać pomoc jak i gdzie załatwić swoją sprawę.

Kontakt z pracownikami urzędu.

Urząd jest czynny od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy urzędu:

Poniedziałek od 7.30 do 15.30

Wtorek od 7.30 do 17.00

Środa od 7.30  do 15.30

Czwartek od 7.30 do 15.30

Piątek od 7.30 do 15.30

Jeśli chcesz się z nami skontaktować możesz zadzwonić na numer: 18 446 02 70.

Możesz wysłać e – mail na adres: gmina@starysacz.um.gov.pl

Możesz wysłać faks na numer: 18 446 02 73.

Możesz napisać pismo i wysłać na adres:

Urząd Miejski w Starym Sączu

ul. Stefana Batorego 25

33 – 340 Stary Sącz

Możesz też sam przynieść pismo do urzędu i zostawić w Kancelarii.

Jeśli potrzebujesz pomocy tłumacza języka migowego musisz poinformować o tym pracownika urzędu najpóźniej 3 dni przed wizytą w urzędzie.

Jeśli potrzebujesz pomocy proś śmiało.

Sprawozdanie
z realizacji Planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami realizowanego przez Urząd Miejski w Starym Sączu w latach 2022 – 2023.

Komunikat w sprawie powołania Koordynatora oraz Zespołu Koordynatorów do spraw dostępności.

Deklaracja dostępności.

Koordynator oraz Zespół Koordynatorów do spraw dostępności.

Postępowanie skargowe dotyczące zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej.

Postępowanie skargowe dotyczące zapewnienia dostępności cyfrowej.

Ogólnopolskie organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych.

Raport dostępności.

Zarządzenie Nr 314/2021 Burmistrza Starego Sącza z dnia 31 grudnia 2021r. w sprawie: przyjęcia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Starym Sączu na lata 2022-2023.

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Starym Sączu na lata 2022-2023.

Sprawozdanie z realizacji przez Urząd Miejski  ”Planu działania na rzecz  zapewnienia dostępności w latach 2022-2023″

Zarządzenie Nr 9/2024 Burmistrza Starego Sącza z dnia 15 stycznia 2024 r. w sprawie przyjęcia „Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami realizowanego przez Urząd Miejski w Starym Sączu w latach 2024 – 2025.

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Starym Sączu na lata 2024-2025